Kik vagyunk mi?

A First Facility Group egy vezető európai vállalat, amely integrált épületüzemeltetési, ingatlankezelési és ingatlan-tanácsadási szolgáltatásokat nyújt. Több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezünk, magas szakmai színvonalat, műszaki szakértelmet és rugalmasságot alkalmazunk. Célunk az általunk kezelt létesítmények optimális működése és hosszú távú fenntarthatósága. Ügyfeleink igényeire összpontosítunk, olyan megoldásokat kínálva, amelyek hatékonyságot, biztonságot és megtakarítást hoznak. Bizalmat építünk a minőség, az átláthatóság és a hosszú távú együttműködés révén.

Első Létesítménycsoport

A First Facility 9 európai országban működik erős regionális struktúrán és operatív csapatokon keresztül. Modellünk a helyi piaci ismereteket ötvözi a nemzetközi vezetési szabványokkal.

Ausztria (Bécs, Graz, Linz), Szerbia (Belgrád, Újvidék, Niš), Szlovénia (Ljubljana, Maribor), Magyarország (Budapest, Debrecen), Bulgária (Szófia, Plovdiv), Románia (Bukarest, Temesvár), Csehország (Prága, Brünn), Szlovákia (Pozsony, Kassa), Észak-Macedónia.

Több száz ingatlant kezelünk – irodaépületektől kezdve ipari és kereskedelmi komplexumokig. Ügyfeleinknek minden piacon állandó minőséget, biztonságot, megtakarításokat és stratégiai támogatást nyújtunk.

Szolgáltatásaink

Három fő szolgáltatási kategóriát kínálunk: létesítménygazdálkodás, ingatlankezelés és létesítménygazdálkodási tanácsadás. A létesítménygazdálkodás magában foglalja a létesítmény napi működésének műszaki és infrastrukturális irányítását.

Az ingatlankezelés magában foglalja az ingatlanok pénzügyi, adminisztratív és kereskedelmi kezelését. Az ingatlantervezési tanácsadás stratégiai tanácsadást nyújt az ingatlan teljes életciklusa során. Rendszerünk segít ügyfeleinknek csökkenteni a költségeket és növelni eszközeik értékét.

Minden nyújtott szolgáltatás napi ellenőrzése, ellenőrzése és koordinálása

A hatékony telephelykezelés megköveteli az összes operatív szolgáltatás napi ellenőrzését a szolgáltatás magas színvonalának, a biztonságnak és a felhasználók elégedettségének biztosítása érdekében. A First Facility-nél napi ellenőrzéseket végzünk, és minden szolgáltatást koordinálunk, hogy biztosítsuk a telephely minden részének hibátlan működését. Megközelítésünk biztosítja, hogy az oldal minden eleme – a technikai rendszerektől a felhasználói élményig – folyamatos ellenőrzés alatt álljon, és az esetleges problémákat gyorsan azonosítsuk és megoldjuk.

Filozófiánk a prevenció: a problémák megoldására koncentrálunk, mielőtt azok bonyolulttá válnának, ami nemcsak a telephely stabilitását biztosítja, hanem optimalizálja az összes üzleti tevékenységet.

Mit tartalmaznak napi ellenőrzési és ellenőrzési szolgáltatásaink?

Műszaki rendszerek rendszeres felügyelete: Csapatunk időszakosan ellenőrzi a telephelyen található összes kulcsfontosságú rendszer (fűtés, hűtés, szellőzés, villanyszerelés, vízvezeték) működését, hogy biztosítsa azok hatékonyságát és a meghibásodásokra való gyors reagálást.

A telephely állapotának ellenőrzése: Minden közös helyiséget – folyosókat, lifteket, lépcsőházakat, mellékhelyiségeket és kültéri területeket – naponta ellenőrizzük a tisztaság, a biztonság és a megfelelő karbantartás érdekében.

Koordináció a szolgáltatókkal: Csapatunk minden beszállítóval és partnerrel folyamatosan koordinálja tevékenységét – tereprendezés, takarítás, biztonság vagy műszaki karbantartás terén, a zavartalan szervezés és a hatékony működés érdekében.

Válasz a problémákra: Gyorsan reagálunk minden felhasználói jelzésre vagy problémára – balesetekkel, sérült berendezésekkel vagy szolgáltatási inkonzisztenciákkal kapcsolatban. Csapatunk azonnal beavatkozik a probléma megoldása és a felhasználókra gyakorolt ​​hatás minimalizálása érdekében.

A szolgáltatás minőségének nyomon követése és ellenőrzése: Napi ellenőrzésekkel ellenőrizzük valamennyi nyújtott szolgáltatás minőségét – a takarítástól és karbantartástól a biztonságig és a recepcióig, így biztosítva a magas színvonalnak való megfelelést.

Jelentéstétel és dokumentálás: Minden ellenőrzést, beavatkozást és koordinációs tevékenységet dokumentálnak és jelentenek a telephely tulajdonosainak, átláthatóságot és lehetőséget biztosítva a jövőbeni tevékenységek jobb tervezésére.

Hogyan szervezzük meg a napi ellenőrzéseket és ellenőrzéseket?

Meghatározott ellenőrzési tervek és jegyzőkönyvek: Az elemzés és a telephely konkrét igényei alapján részletes tervet dolgozunk ki a napi ellenőrzésekre, egyértelműen meghatározott ütemtervekkel és felelősségi körökkel. Minden ellenőrzés pontos protokollok szerint történik.

Képzett és engedéllyel rendelkező ellenőrök: Csapatunk képzett és minősített szakemberekből áll, akik tapasztalattal rendelkeznek a telephelykezelés minden területén – a műszaki ellenőrzéstől az operatív koordinációig.

Proaktív megközelítés: Filozófiánk a megelőzés – mindig arra törekszünk, hogy észleljük a lehetséges problémákat, mielőtt azok súlyosbodnának. Ez magában foglalja a rendszeres karbantartást, a bérlőkkel való proaktív kommunikációt és a szisztematikus problémamegoldást.

Kommunikáció a bérlőkkel, partnerekkel: A létesítmény használóival napi rendszerességgel kommunikálunk, tájékoztatjuk őket a helyiségek állapotáról, az esetleges fennakadásokról vagy tervezett tevékenységekről, valamint a felmerülő problémák megoldására tett intézkedésekről.

Hatékonyság koordináción keresztül

Integrált létesítménygazdálkodási megközelítésünk kulcsfontosságú eleme a napi ellenőrzések elvégzése, az összes nyújtott szolgáltatás ellenőrzése és koordinálása. Csapatunk gondoskodik arról, hogy minden szolgáltatást magas színvonalon nyújtsanak, a lehetséges problémákat pedig időben észleljük és gyorsan megoldjuk.

A First Facility segítségével ingatlana minden aspektusa ellenőrzés alatt áll, minden probléma gyors választ kap, a felhasználók és bérlők pedig támaszkodhatnak a környezet stabilitására és minőségére, amelyben élnek.

Hogyan léphet velünk kapcsolatba? 

Ha bármilyen kérdése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, vagy szeretne minket megbízni ingatlana kezelésével, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a KAPCSOLAT oldalon keresztül.

 

GYIK

Gyakran ismételt kérdések: Napi bejárás

Hasonló szolgáltatások

Facility management | Property management | Magyarorszag | BMS rendszerek
BMS rendszerek
Facility management | Property management | Magyarorszag | Műszaki karbantartás
Műszaki karbantartás
Facility management | Property management | Magyarorszag | Műszaki ellenőrzés
Műszaki ellenőrzés
Facility management | Property management | Magyarorszag | Karbantartó szolgáltatás
Karbantartó szolgáltatás
Facility management | Property management | Magyarorszag | Takarítás
Takarítás
Facility management | Property management | Magyarorszag | Kertészet
Kertészet
Facility management | Property management | Magyarorszag | Téli szolgáltatások
Téli szolgáltatások
Facility management | Property management | Magyarorszag | Homlokzat tisztítás
Homlokzat tisztítás
Facility management | Property management | Magyarorszag | Kártevőirtás
Kártevőirtás
Facility management | Property management | Magyarorszag | Biztonsági szolgálat (minősített alvállalkozók révén)
Biztonsági szolgálat (minősített alvállalkozók révén)
Facility management | Property management | Magyarorszag | Recepciós szolgáltatás
Recepciós szolgáltatás
Facility management | Property management | Magyarorszag | OPEX és CAPEX tervezés
OPEX és CAPEX tervezés
Facility management | Property management | Magyarorszag | Munka- és balesetvédelem
Munka- és balesetvédelem
Facility management | Property management | Magyarorszag | Projektmanagent
Projektmanagent
Facility management | Property management | Magyarorszag | Fit-Out munkák
Fit-Out munkák
Facility management | Property management | Magyarorszag | Hulladékkezelés
Hulladékkezelés

Kapcsolat