Konferencia- és rendezvényszervezés ingatlankezelés: First Facility✓

Konferencia- és rendezvényszervezés ingatlankezelés, Budapest, Magyarország. Ingatlankezelés✓ Létesítménykezelés✓ Rendezvények technikai és operatív támogatása✓

Kik vagyunk mi?

A First Facility Group egy vezető európai vállalat, amely integrált épületüzemeltetési, ingatlankezelési és ingatlan-tanácsadási szolgáltatásokat nyújt. Több mint 40 éves tapasztalattal rendelkezünk, magas szakmai színvonalat, műszaki szakértelmet és rugalmasságot alkalmazunk. Célunk az általunk kezelt létesítmények optimális működése és hosszú távú fenntarthatósága. Ügyfeleink igényeire összpontosítunk, olyan megoldásokat kínálva, amelyek hatékonyságot, biztonságot és megtakarítást hoznak. Bizalmat építünk a minőség, az átláthatóság és a hosszú távú együttműködés révén.

Első Létesítménycsoport

A First Facility 9 európai országban működik erős regionális struktúrán és operatív csapatokon keresztül. Modellünk a helyi piaci ismereteket ötvözi a nemzetközi vezetési szabványokkal.

Ausztria (Bécs, Graz, Linz), Szerbia (Belgrád, Újvidék, Niš), Szlovénia (Ljubljana, Maribor), Magyarország (Budapest, Debrecen), Bulgária (Szófia, Plovdiv), Románia (Bukarest, Temesvár), Csehország (Prága, Brünn), Szlovákia (Pozsony, Kassa), Észak-Macedónia.

Több száz ingatlant kezelünk – irodaépületektől kezdve ipari és kereskedelmi komplexumokig. Ügyfeleinknek minden piacon állandó minőséget, biztonságot, megtakarításokat és stratégiai támogatást nyújtunk.

Szolgáltatásaink

Három fő szolgáltatási kategóriát kínálunk: létesítménygazdálkodás, ingatlankezelés és létesítménygazdálkodási tanácsadás. A létesítménygazdálkodás magában foglalja a létesítmény napi működésének műszaki és infrastrukturális irányítását.

Az ingatlankezelés magában foglalja az ingatlanok pénzügyi, adminisztratív és kereskedelmi kezelését. Az ingatlantervezési tanácsadás stratégiai tanácsadást nyújt az ingatlan teljes életciklusa során. Rendszerünk segít ügyfeleinknek csökkenteni a költségeket és növelni eszközeik értékét.

A rendezvények szervezése üzlethelyiségekben nem csupán logisztikai feladat – lehetőség a tér aktiválására, a bérlők összekapcsolására és a tulajdonos márkájának további hangsúlyozására. A First Facility-nél a rendezvényeket stratégiai eszköznek tekintjük, amelyek hozzájárulnak az ingatlanfejlesztéshez, növelik a bérlők elégedettségét és erősítik a kapcsolatokat a helyi közösséggel.

Legyen szó promóciókról, ünnepségekről, kiállításokról, CSR kezdeményezésekről vagy szezonális aktivációkról – teljes felelősséget vállalunk az események szervezéséért és lebonyolításáért professzionális megközelítéssel és minden működési és jogi keretrendszer betartásával.

Hogyan szervezünk rendezvényeket a tulajdonos nevében

Tervezés és koncepcióalkotás: A tulajdonossal és a bérlőkkel együttműködve kidolgozzuk a rendezvény ötletét, összhangban a létesítmény üzleti céljaival és arculatával. Mi határozzuk meg a célközönséget, a kommunikáció hangnemét, a helyszínt, az időkeretet és az összes logisztikai részletet.

Koordináció bérlőkkel és partnerekkel: Bérlőket és más fontos feleket vonunk be az események tervezésébe – közös kampányok, szponzorációk vagy promóciós tevékenységek révén. Így a helyszín aktív és jelentős helyként pozicionálódik, és minden résztvevő hozzáadott értéket kap.

Teljes körű logisztikai és technikai lebonyolítás: Megszervezzük és irányítjuk a rendezvény minden logisztikai elemét – az építéstől és a technikai támogatástól kezdve az engedélyeken, biztosításokon át a vállalkozókkal, beszállítókkal és személyzettel való koordinációig. Minden apró részletre odafigyelünk, hogy minden zökkenőmentesen menjen.

Promóció és kommunikáció: Az eseményhez kapcsolódó kommunikációs kampányokat készítünk elő és valósítunk meg – közösségi hálózatokon, szponzorokon, helyi médián és a látogatókkal való közvetlen kommunikáción keresztül. Garantáljuk a célközönség maximális láthatóságát és elköteleződését.

Értékelés és jelentéskészítés: Minden esemény után részletes jelentést készítünk a legfontosabb adatokkal – résztvevők száma, promóciós hatás, beszállítói részvétel, logisztikai tanulságok –, azzal a céllal, hogy folyamatosan javítsuk a jövőbeli események minőségét és hatékonyságát.

A First Facility megérti, hogy minden rendezvény üzenetet hordoz a létesítményben – ezért arra törekszünk, hogy professzionális, világos és az Ön üzleti céljait szolgáló legyen.

A First Facility-vel történő rendezvényszervezés az integrált létesítménygazdálkodási megközelítés része, nem pedig spontán kezdeményezés. Irodaépületektől és bevásárlóközpontoktól kezdve az ipari és vegyes funkciójú telephelyekig – csapataink az innovációt, a működési precizitást és a tapasztalatot ötvözik a legkülönfélébb környezetekben.

Hogyan léphet velünk kapcsolatba? 

Ha bármilyen kérdése van szolgáltatásainkkal kapcsolatban, vagy szeretne minket megbízni ingatlana kezelésével, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a KAPCSOLAT oldalon keresztül.

 

GYIK

Gyakran ismételt kérdések: Konferencia- és rendezvényszervezés

Hasonló szolgáltatások

Facility management | Property management | Magyarorszag | Tulajdonosi képviselet
Tulajdonosi képviselet
Facility management | Property management | Magyarorszag | Potenciális ügyfél management
Potenciális ügyfél management
Facility management | Property management | Magyarorszag | Bérleti szerződések kezelése és adminisztratív szolgáltatások
Bérleti szerződések kezelése és adminisztratív szolgáltatások
Facility management | Property management | Magyarorszag | Szolgáltatók felügyelete
Szolgáltatók felügyelete
Facility management | Property management | Magyarorszag | Pénzügyi szolgáltatások, számlázás és auditálás
Pénzügyi szolgáltatások, számlázás és auditálás
Facility management | Property management | Magyarorszag | A vonatkozó törvényeknek és rendeleteknek való megfelelés biztosítása
A vonatkozó törvényeknek és rendeleteknek való megfelelés biztosítása
Facility management | Property management | Magyarorszag | Fit-Out Munkák
Fit-Out Munkák

Kapcsolat